Thursday, March 12, 2009

Woke up starving.....

OMIGOD I am soooooo hungry this morning...I am sitting here at work eating my bfast and enjoying every bite lol...I seriously love this sandwich; 100 calorie ww mini bagel with reduced fat peanutbutter and chopped strawberries and my usual coffee =)...Sarah did you try this yet????
This morning I woke up and did "Boost your metabolism" DVD and burned 447 calories in 55 minutes =).
Last night I dragged my bum to the gym even though I was not feeling too well but I knew I had to burn some of the calories I consumed during the day (all that damn candy). I did the circuit for 35 minutes and 5 minute stretch and burned 311 calories.
Dinner was mixed veggies with crushed almonds cooked in sesame teriyaki sauce
Ohhh and I had a pineapple cup ayer in the afternoon too
Today will be a good day (I hope)...I am leaving work early to go shopping with my family...The friends and family sale starts today at Old Navy, Banana, and the Gap WOOOHOOOOOO
Btw that box of candy is in my car covered in masking tape, under the back seat! can you tell I have NO self control!
Namaste...
Pin It!

6 comments :

  1. Haha, not yet but I'm working on it. I have some mini bagels at home, so perhaps b'fast tomorrow ;-) I'll let you know!

    ReplyDelete
  2. tell me what you think! I am sure you will love it =)

    ReplyDelete
  3. lol! it's funny that you have to cover that candy with masking tape...sounds like you've been really virtuous today, though!

    ReplyDelete
  4. I seriously have no will power! lol

    ReplyDelete
  5. I think you were starving because you burned more cals this morning than I will burn all WEEK! Breakfast looks amazing. I'm proud of you!

    ReplyDelete
  6. Thanks Mansana! you know you have some part in it =)

    ReplyDelete